HIRDETÉSKEZELÉS

Szakértők vagyunk a nagy teljesítményű hirdetések és a hipercélzott kampányok létrehozásában!

Közösségi média kampányok

A kifinomult célzások, a kreatív formátumok és a kis költségvetéssel való hatás elérése között a közösségi média felülmúlhatatlan csatorna marad a fizetett médiában. Szakértők vagyunk a precíz közösségi kampányok felépítésében, nyomon követésében és optimalizálásában a főbb közösségi hálókon (Facebook, Instagram és TikTok).

Google Ads kampányok

Kulcsszókutatási és célközönség adataink felhasználásával pontosan célzott hirdetéseket hozunk létre, amelyek pozícionálják az Ön vállalkozását és kínálatát a jobb láthatóság érdekében. Olyan információkat, cselekvésre ösztönzéseket és bizalomépítő üzeneteket közvetítenek, amelyek kattintásra késztetik a felhasználókat, vásárlókat.

Videóba ágyazott hirdetések

Készen áll arra, hogy nagyobb hatást gyakoroljon közönségére? Az online hirdetések nem korlátozódnak a keresési eredményoldalakon való elhelyezésre, megjelenésre. Kreatív csapatunk gazdag és vonzó YouTube hirdetéseket hoz létre, hogy szórakoztató tartalmakkal megfogja célközönségét.

NÖVELJE MÁRKAISMERTSÉGÉT!

A Facebook hirdetéstől a PPC menedzsmentig - szakértelmünk lehetővé teszi, hogy rendkívül specifikus adathalmazokkal célozzunk, hogy közvetlenül az ügyfelekhez szóljunk, ezzel a legjobb megtérülést biztosítva. Felmérjük, hogy kik az elkötelezett érdeklődők, hogyan lehet a legjobban elkölteni marketingköltségvetését, hogy valódi eredményeket láthasson.

MIÉRT VAN SZÜKSÉGE RÁNK?

TERVEZÉS ÉS MENEDZSMENT

Az online hirdetések zavarónak és bonyolultnak tűnhetnek. Ezért szakértői csapatunk itt van, hogy segítsen. Az online hirdetéseket tudományként kezeljük, ami azt jelenti, hogy minden kampányhoz alapos kutatást, tervezést és értékelést végzünk, méretre és kiadásokra való tekintet nélkül.

Tájékoztatjuk Önt a folyamat minden szakaszában, megalapozott döntéseinek meghozatalában a kampányával kapcsolatban. Megmutatjuk, hogyan kezeljük digitális stratégiáját, beleértve az algoritmusok működését, a közönségcélzást és a hozzárendelési modelleket. Segítünk a lehető legjobb eredmények elérésében!

VISSZAJELZÉS ÉS AUDITÁLÁS

Ügynökségünk havi jelentéseket kínál, melyek segítségével megtekintheti a műveletenkénti költség (CPA) kampány teljesítményét. Prezentáljuk, hogy a különböző mutatók hogyan befolyásolják a kampányát, és érthető nyelven elmagyarázzuk, hogyan kapcsolódnak egymáshoz, hogyan módosíthatjuk kampányát a hatékonyság érdekében. Naprakész tájékoztatásunk által a lehető legjobb szolgáltatást és tanácsot nyújtjuk Önnek. Ezért bízzák ránk ügyfeleink a kampányaikat, és bizalommal maradnak velünk évről évre.

Google Ads

A Google Ads a Google keresőmotorja által kínált hirdetési platform. Korábban AdWords néven ismert, és jelenleg a globális digitális hirdetési bevételek 33% -át hozza, és a Google bevételeinek 97% -át teszi ki. Kétségtelen, hogy az online hirdetések legnagyobb szereplője, ezért csapatunk szakértőkké vált a Google hirdetési stratégiák megalkotásában, amelyek eredményeket érnek el ügyfeleink számára.

Facebook hirdetések

A Facebook hirdetések folyamatosan fejlődnek, és egyre részletesebb célzási lehetőségeket és elemzéseket kínálnak a hirdetőknek. A Facebook által a felhasználóktól gyűjtött adatok azt jelentik, hogy a platformon megjelenő hirdetések rendkívül releváns közönséget biztosíthatnak termékei és szolgáltatásai számára.

Instagram hirdetések

Bár az Instagram mostanában az influenszerekről híres, azonban a platform legnézettebb „történeteinek” egyharmada vállalkozásoktól származik. A fogyasztók 60%-a fedez fel új terméket vagy szolgáltatást az Instagramon keresztül, és megdöbbentő, 75%-a motivált cselekedni, miután egy bejegyzés vagy történet megihlette.

YouTube hirdetések

A YouTube a világ második legnagyobb keresőmotorja. Néhány másodpercenként 24 órányi tartalmat töltenek fel erre a felhasználók, és végtelen szórakoztató tartalmat és információforrást hoznak létre elkötelezett közönségük számára. A YouTube célzási lehetőségei mélyrehatóak, és magukban foglalják a közönség demográfiai adatait, érdeklődési körét és viselkedését, piacon belüli közönségeket, remarketinget, kulcsszavakat és témákat.

Készek vagyunk segíteni!

Tudjuk, hogy ijesztő tud lenni a digitális világ. Hívjon minket, vagy írjon nekünk e-mailt!